OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Krzysztof Klimaszewski, Kornelia Kucharska, Grzegorz Lesiński, Arkadiusz Matuszewski, Anna Mazurkiewicz, Witold Strużyński, Dorota Tumialis
Pojawienie się nowych technologii informatycznych określonych wspólnym mianem Web 2.0 i wprowadzenie ich do organizacji zapoczątkowało przemiany, które okazały się na tyle istotne, iż uznano, że firmy, które z nich skorzystały, przechodzą w nową jakość (nową wersję) – właśnie w organizację określaną jako Firma 2.0.
W niniejszej publikacji starano się pokazać, że aby zrealizować wizję Firmy 2.0, konieczne są znacznie głębsze zmiany w organizacji niż wskazywałyby na to tylko przyjęte definicje. Do uzyskania trwałej zmiany w stylu i sposobie zarządzania nie wystarczy samo zainstalowanie w firmie nowoczesnych narzędzi komunikacji. Samo wprowadzenie rozwiązań społecznościowych nie wystarcza, aby uzyskać pożądane efekty i musi być podparte wdrożeniem odpowiednich technologii w warstwie biznesowej, informatycznej, a nawet infrastrukturalnej. Aplikacje społecznościowe same w sobie również posiadają pewną wartość i przynoszą pewne korzyści, które także postaramy się przedstawić. Jednak bez wdrożenia innych narzędzi szybko obumierają lub wyradzają się i w miejscu, gdzie powinna być pozyskiwana wiedza istotna dla firmy, pojawiają się wyłącznie plotki i nieużyteczne komentarze. Tak istotna z punktu widzenia definicji Firmy 2.0 warstwa społecznościowa jest jedynie powierzchnią, pod którą muszą funkcjonować inne systemy, które będą ją wspierały i jednocześnie wykorzystywały. Niewidoczne i na pozór nieobecne, to one właśnie decydują o powodzeniu w przekształceniu Firmy 1.0 w Firmę 2.0. Tak więc celem niniejszej publikacji jest wykazanie, że bez odpowiedniego wsparcia informatycznego realizacja idei Firmy 2.0 nie jest możliwa oraz zaprezentowanie rozwiązań, które mogą i powinny być wykorzystane, aby zapewnić sukces w transformacji.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.